Odpowiedzi

2009-12-02T11:44:17+01:00
Negatywne:
1. Wycinanie lasów
2. Budowanie fabryk
3. Tworzenie wysypisk śmieci na nieodpowiednich terenach
4. Przedostawanie się zanieczyszczeń, np. z powietrza, gleby do wód

Pozytywne:
1. Oczyszczanie ścieków
2. Zakładanie terenów ochrony (zwłaszcza niektórych gatunków roślin i zwierząt)
3. Budowa rezerwatów
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T11:47:26+01:00
Ekosystem- jedno z podstawowych pojęć w ekologii.

Pozytywne skutki:
- parki narodowe
-rezerwaty przyrody
- ochrona zwierząt
- ochronaniektóryh gatunkowroślin i zwierząt
- sadzenie nowyh drzew
- nowe gatunki roślin i zwierząt
- oczyszczanie lasów, stawów

Negatywne skutki:
- zanieczyszczanie lasow
- polowania na zwierzęta
- używanie trójacyh substancji
- zanieczyszczenia stawów
- wyrzucanie śmieci do lasłów

Mam nadzieje, że swoją odpowiedzią pomogłam
2009-12-02T11:49:17+01:00
EKOSYSTEM-wycinek biosfery obajmujący wszystkie organizmy żyjące na danym obszarze wraz ze środowiskiem fizycznym oraz procesami przepływu energii i obiegu materii;przykładem ekosystemu jest jezioro wraz ze strefą przybrzeżną,las,łąka;termin wprowadzony w 1935r.przez Tansleya.

Mam tylko tyle,ale może coś ci to pomoże......NARA.