Odpowiedzi

2009-12-02T11:48:47+01:00
1) Widziałeś to auto. Kierowca pruł ze dwieście na godzinę.

2) Gdy już poszedł zaczął truć komuś innemu o swoim problemie.

3) Mama nie karze mi tak ciągle żuć gumy.

4) Zaczełam kłuć Jacka igłą.

5) Tata ciągle mi powtarza, że trzeba "kuć żelazo póki gorące".


Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T11:50:05+01:00
Musialam pruc stary swetr,aby miec wloczke na szalik i czapke.
Truc srodowisko naturalne,to tak naprawde truc samego siebie.
Zuc gume na lekcji,to bardzo niegrzeczne.
Kluc zastrzykami ,to okrutne,lepiej wziac tabletke.