Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T11:49:39+01:00
Ponieważ powinniśmy okazać nasz szacunek ludziom, którzy kiedyś walczyli za nasz kraj i dzięki których teraz jest krajem wolnym. Powinniśmy zwracać się do symboli narodowych z szacunkiem i mieć wobec nich prawidłową postawę. Nawet z cudzych symboli narodowych(nie naszego kraju) nie mamy prawa się wyśmiewać i powinniśmy je respektować, aby nie zranić czyichś uczuć, patriotyzmu.

Pozdrawiam;**
19 4 19
2009-12-02T11:50:06+01:00
Według mnie symbolom narodowym takim jak godło, flaga czy hymn powinniśmy oddawać szacunek dlatego, że żyjemy w tym właśnie kraju i powinniśmy byc z tego dumni, że nasz kraj jest krajem wolnym. Symbole te podkreślają to, że jesteśmy państwem niepodległym, że mimo wojen poradziliśmy sobie i podnieśliśmy się z wielu kryzysów, dlatego powinniśmy je szanować.


pozdrawiam ;))
11 4 11
2009-12-02T11:49:49+01:00
Dlaczego symbolom narodowym należy się szacunek?
W przeszłości i to wcale nie tak dawnej.. Podczas np. II wojny światowej ludzie, nawet młodzi ludzie oddawali życie walcząc o te symbole... o Ojczyznę. W ten sposób dawali wyraz swojemu patriotyzmowi. W dzisiejszych czasach nie walczymy z bronią z okupantem, ale również możemy być patriotami, czuć przynalezność do naszej ziemi i odpowiedzialność za nasz kraj. Okazujemy to właśnie oddając szacunek symbolom narodowym. One przypominają nam, jak wielką cenę zapłacili kiedyś nasi przodkowie po to, żebyśmy my teraz mogli żyć w wolnej Ojczyźnie.


^^


;]
11 3 11