W piekarni były sprzedawane tylko całe bochenki chleba. Bochenek waży 0,8 kg. Piekarz powiedział, że sprzedano 250kg chleba. Zapisz obliczenia świadczące o tym, że piekarz nie podał dokładnej wagi sprzedanego chleba.

- z góry dziękuję!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T12:35:39+01:00
250kg/0,8kg=312,5
sprzedano 312 bochenkow i pol wiec piekarz nie podal dokladnej wagi
1 5 1
2009-12-02T13:22:29+01:00