1) Oblicz gęstość żelaza, jeśli żelazna kostka o objętości 4 cm³ ma masę 31,2 g.

Dane V = ............................; m =............................ . Szukane: d
Obliczenia: ......................
Gęstość żelaza wynosi: ..........................................

2) Na rysunku (jest w załączniku, moja odręczna kopia tego z ćwiczeń) przedstawiono wymiary kartonika ze śmietaną. Oblicz maksymalną objętość śmietany, jaka zmieści się w tym pudełku. Wynik podaj w cm³.
Obliczenia: .................................
Objętość śmietany wynosi......................

Jak coś to na tym rysunku, wymiary od lewej to: 6,1 cm ; 7,3 cm i 4,5 cm

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T13:12:02+01:00
1)
Dane V = 4cm ³
m = 31,2g .
Szukane: d=?
Obliczenia: d=m/V
d= 31,2 g/4cm³=7,8g/cm³
Gęstość żelaza wynosi: 7,8g/cm³
3 5 3
2009-12-02T14:12:15+01:00
Dane V = 4cm 3
m = 31,2g .
Szukane: d=?
Obliczenia: d=m/V
d= 31,2 g/4cm3=7,8g/cm3
Gęstość żelaza wynosi: 7,8g/cm3

cm3 to cm szescienny
2 4 2
2009-12-02T14:52:54+01:00
Dane V = 4cm 3
m = 31,2g .
Szukane: d=?
Obliczenia: d=m/V
d= 31,2 g:4cm3=7,8g:cm3
Gęstość żelaza wynosi: 7,8g/cm3
1 5 1