Odpowiedz na pytania:

1. What is a typical breakfast?
2. What does your family have for breakfast?
3. Is lunch or dinner the main of the day?
4. What is a typical main meal?

Za zadania jest dużo pkt więc proszę o dobre i długie odpowiedzi. Najlepiej żeby było też tłumaczenie. Pytania dotyczą Polski.

3

Odpowiedzi

2009-12-02T13:33:36+01:00
1. Typical breakfast in Poland are cornflakes or sandwiches.
2. My family for breakfast mostly have sandwiches.
3. Dinner is main of the day.
4. Typical main meal are meat, boiled potatoed and salad.

1. Typowym śniadaniem w Polsce są płatki śniadaniowe lub kanapki.
2. Moja rodzina przeważnie na śniadanie je kanapki.
3. Obiad jest głównym daniem dnia.
4. Typowym głównym daniem jest mięso, gotowane ziemniaki i surówka.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T13:34:07+01:00
1. The typical breakfast in Poland is scrambled eggs. We often eat this with rolls, or a bread.
2.Me and my family always have for breakfast sandwiches with a ham and the cucumber. We all are very busy, so we do not have time to make any extra dishes.
3.In Poland the dinner is the main of the day. We rarely do not eat meal in work. We often eat there buns.
4.The typical main meals are dumplings filled with cheese, meat, fruit or pork chops. They are really tasty.



1.Typowym polskim posiłkiem na śniadania jest jajecznica. Najczęściej jemy ją z bułką, lub chlebem.
2.Ja i moja rodzina zawsze jemy kanapki z szynką i ogórkiem, ponieważ rano zawsze bardzo nam się spieszy i nie mamy czasu, żeby gotować.
3.W Polsce obiad jest głównym daniem dnia. Polacy raczej nie jedzą posiłków w pracy, chyba że są to gotowe posiłki, na przykład drożdżówka.
4.Wśród charakterystycznych dań głównych w Polsce wyróżniamy dwa najpopularniejsze: pierogi-z serem, mięsem, bądź owocami, lub kotlety schabowe. Te dania są naprawdę bardzo smaczne!



Pozdrawiam;***
1 5 1
  • when
  • Początkujący
2009-12-02T13:46:27+01:00

1.There is typical polish breakfast Sandwich with jam.
Tłumaczenie: Typowym polskim śniadaniem jest kanapka z dżemem.
2.My family is doing for breakfast Sandwich with cheese.
Tłumaczenie: Moja rodzina na śniadanie robi kanapkę z serem
4.Fish with potatoes typical main dish.
Tłumaczenie: Ryba z ziemniakami jest typową główną potrawą.