Odpowiedzi

2009-12-02T13:41:02+01:00
Po wodach plyne samotnie
Lodka kolysze się niepewnie
Czegos mi ciagle brakuje
Osoby która me serce raduje
Która zmienic moze wszystko
A jest calkiem blisko
Przez cale moje życie
Mysle o niej skrycie
Te oczy, usta i wlosy na wietrze gnaja
I w nocy spac mi nie daja
Lecz kiedyś wyznam ci
Jak bardzo zalezy mi
Bym mogl być zawsze obok ciebie
Wtedy było by mi lepiej niż w niebie
Może niedługo nadejdzie moje zbawienie
Powiem kochaj tobie… mojej krolewnie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T13:41:15+01:00
Po długim czasie szukania dróg
znalazła mnie bez żadnych słów,
gorący żar ogarnął mnie
choć krótko trwał, ja czułam dreszcz.
Jak cichy szum płynący z gór,
połączył nas miłości znak,
spojrzenie Twe pamiętam je i teraz wiem,
że kocham Cię i tylko Ty, do końca my.

Miłość to rzecz niepojęta,
Dla małego chłopca jeszcze nie tchnięta,
Lecz gdy poczuje jej smak
Odleci na swych skrzydłach
niczym ptak...
Będzie widział tylko ją na świecie,
Będzie za nią latał choćby na rakiecie...

Masz dwa .;)
1 5 1
2009-12-02T13:47:20+01:00
Kocham cię bardzo mocno jesteś jak dla mnie kwiatki na łące.Gdy jestem koło ciebie chcem położyć moją głowę na twoje ramie.