Odpowiedzi

2009-12-02T13:55:47+01:00
1) The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
2) Union Jack to oczywiście Flaga Wielkiej Brytanii i składa się ona z czterech państw, czyli z Anglii, Szkocji, Walii i Irlandii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T14:19:49+01:00
The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Union Jack to flaga Wielkiej Brytanii ,składa się ona z czterech państw, Anglii, Szkocji, Walii i Irlandiii .
11 3 11