Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Grel
  • Początkujący
2009-12-02T13:57:43+01:00
A)
{3s+5t= -6
{1,5s-2t= -3 |* -2
3s+5t= -6
-3s - 2t = 6
------------------
3t=0
t=0
3s+5*0= -6
3s = -6
s= -2



b)
{5=3x-y
{5x-2y=7

-3x+y=-5 |*2
5x-2y=7

-6x+2y= -10
5x+2y= 7
------------------
-x = -3
x=3

5*3-2y=7
-2y= -8
y=4


c)
x-3y=5 |* -3
y+3x= -5

-3x+9y= -15
y+3x= -5
-------------------------

10y= - 20
y= -2

-2 + 3x = -5
3x= -3
x= -1
2009-12-02T14:01:22+01:00
{3s+5t=-6
{1,5s-2t=-3/*-2
{3s+5t=-6
{-3s+4t=6
=9t=0/9
t=0

3s+5*0=-6
3s+0=-6
3s=-6/3
s=2