Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T14:09:36+01:00
Ja uważam , że praca górnika jest bardzo niebezpieczna . Sądze tak ponieważ, kiedy górnik znajduję się w podziemiach i zacznie się coś sypać.Wtedy ta osoba nie ma szans jak się z miejsca wydostać. W Polsce było już wiele wypadków z górnikami , że umierali po zfnieceniu np kamieniami. Bardzo podziwiam tą praćę, bo jest odpowiedzialna i niebezpiecznych, podziwiam ludzi którzy wykonują ten zawód.
14 4 14
2009-12-02T14:27:36+01:00
Najwięcej wypadków przy pracy zdarza się w kopalniach. Górnictwo nadal jest najniebezpieczniejszym sektroem gospodarki. Pracownik naraża swoje życie, bo kopnia moze sie zawalić.
11 3 11