Utwórz pary według następujących kryteriów: osoba z osobą, data z osobą, osoba z wydarzeniem, data z wydarzeniem
- Temistokles
-Hannibal
- Romulus
-Kserkses
-mumie
- bitwa pod Salaminą
- bitwa pod Kannami
- sąd Ozyrysa
- kodeks
- olimpiada
-776r p.n.e
- 216r p.n.e
- 44 r p.n.e

2

Odpowiedzi

2009-12-02T14:14:35+01:00
-776r p.n.e- olimpiada
- 216r p.n.e- bitwa pod Kannami,-Hannibal
- 44 r p.n.e - kodeks

wszystko jest podane napewno?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T14:22:04+01:00
Kserkses - Temistokles
bitwa pod Kannami - 216r p.n.e
olimpiada - 776r p.n.e
bitwa pod Salaminą - Kserkses
sąd Ozyrysa - mumie
Romulus- 44 r p.n.e
Hannibal- bitwa pod Kannami
216r p.n.e - Hannibal
kodeks -

namieszane w tym zadaniu :/ mogli dac pary w pary a nie pary do par poprzedzone parowymi parami bez par! brrrr! masło maślane! współczuje zadania!