Odpowiedzi

2009-12-02T14:15:52+01:00
X,y=szukane cyfry,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x+y=11→x=11-y,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 10y+x=9+10x+y,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 10y+11-y=9+10(11-y)+y,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 10y-y+10y-y=9-11+110,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 18y=108→y=6,,,,,x=11-y=11-6=5,,,,,,,,,,,,,,, odpszukana liczba to 56
1 1 1
2009-12-02T14:17:08+01:00
56 5+6=11
56-9= 47 4+7=11
x+y=56
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T14:21:49+01:00
Y-pierwsza cyfra
x-druga cyfra

x+y=11
x+10y = y+10x-9

x+y=11
x+10y-y-10x= -9

x+y=11 / *9
9y-9x= -9

9x+9y=99
-9x+9y=-9
18y=90 / :18
y=5

x+5=11 / -5
x=6
sprawdzenie:
x=6
y=5

x+10y=y+10x-9
6+10*5=5+10*6-9
6+50=5+60-9
56=56

szukana liczba to 56