Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T14:16:37+01:00
Życie młodego człowieka nie jest łatwe a szczególnie gdy jest popychany i niezauważany. Musi on pamiętać że w wieku jedenastu lat nie musi niczego robić ale w przyszłości się to na nim odbije i to bardzo zły sposób. W życiu jedenastolatka najważniejszą rzeczą powinna być nauka, ale także miłość. Bez miłości to jego świat by się zawalił.
2009-12-02T14:17:24+01:00
Życie młodego człowieka nie jest łatwe a szczególnie gdy jest popychany i niezauważany. Musi on pamiętać że w wieku jedenastu lat nie musi niczego robić ale w przyszłości się to na nim odbije i to bardzo zły sposób.
2009-12-02T14:17:19+01:00
Jedenastolatek powinien wiedzieć że jest kochanym.lubianym
ale także mięć z kimś pogadać,botrzebuje być wysłuchanym przez kumpli i nie tylko