Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T14:20:34+01:00
Płaczki, to kobiety, które były wynajmowane aby płakać na pogrzebach.
Zamożność miała wpływ na chowanie zmarłych.
W grobowcach umieszczano jedzenie, picie itp., ponieważ tak jakby dawano im to do jedzenia na drugi świat, żeby mieli sie czym pożywić :)

powodzenia xD
2009-12-02T14:21:36+01:00
Płaczki były to kobiety wynajmowane zeby płakały na pogrzebach.
tak zmoznosc miala na to wpływ bogatyc chowano w pieknyc grobowcah a biednyc w bylejakich trumnach.
te przedmioty dawano po to aby zmarly mial wszystko co jest mu potrzebne do zycia posmiertnego aby nie nachdzil rodzi
1 3 1
2009-12-02T14:32:18+01:00
Płaczki to kobiety które opłakiwały zmarłego po mimo tego że go nie znały.
Płacono im za to.
Był to rodzaj zawodu.

Zamożność miała wpływ na chowanie zmarłych.
Zamożnych ludzi mumifikowano a do ich grobowców wkładano złote ozdoby.

W grobowcach umieszczano przedmioty codziennego użytku ponieważ
wierzono w życie po śmierci.
I aby zmarły mógł z ich korzystać w drodze do raju.
1 5 1