Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T14:34:37+01:00
Śmierć była demokratyczna ponieważ gdy król oznajmił ze człowiek ma być ścięty, a króla poparła większość szlachty, natychmiast szykowano gilotynę.

Ludzie w średniowieczu bali się, nie mieli pieniędzy, lecz gdy nie zapłacili podatku zakuwali ich w dyby, a jeśli "podpadli" szlachcie ścinali ich.
1 5 1
2009-12-02T14:43:14+01:00
Dlatego ze jak krol powiedzial ze dany czlowiek ma miec glowe scieta, poniewaz zrobil cos zlego,niedopuszczalnego to scinali mu glowe.