Odpowiedzi

2009-12-02T14:34:06+01:00
Ponieważ tam zajduje się złączenie płyt tektonicznych , gdy płyty przesuwają się ku sobie powstaje trzęsienie ziemi, a gdy jedna wchodzi pod drugą wypycha lawę na wierzch i tworzy się góra , to wtedu jest wulkan
2009-12-02T14:36:27+01:00
Trzesienia ziemi moga byc spowodowane osuwaniem sie ziemi podziemnymi eksplozjami
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T14:45:02+01:00
Poniewaz w tym miejscu stykaja sie plyty tektoniczne, ktore trac o siebie nawzajem powoduja trzesienia ziemi, w miejscach tych wystepuje duzo wulkanow, ktorymi uchodzi lawa z wnetrza ziemi