Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T14:38:28+01:00
FERMENTACJA U CZŁOWIEKA ZACHODZI NP. PO WYSIłKU FIZYCZNYM, POTOCZNIE ZNANA JAKO "ZAKWASY", SĄ ONE SPOWODOWANE NAGROMADZENIEM KWASU MLEKOWEGO W MIĘŚNIACH
6 2 6
2009-12-02T14:39:05+01:00
Fermentacja jest strategią metaboliczną licznych organizmów, zarówno eukariotycznych jak i prokariotycznych.
Wszędzie tam, gdzie występowaniu związków organicznych towarzyszy brak tlenu, możemy się spodziewać obecności mikroorganizmów zdolnych do przeprowadzania procesów fermentacyjnych.
1 1 1