Odpowiedzi

2009-12-02T14:40:04+01:00
W imie ojca i syna i ducha świętego amen.
Panie Boże dziękujemy ci za zbawienie nasze od grzechów i prosimy byśmy więcej nie grzeszyli.Dziękujemy za plony, które wydajesz i za zwierzęta które stworzyłeś. dziękujemy ci panie Boże.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T14:54:18+01:00
Boże dziękuje ci za to że mnie stwożyłeś i że zawsze jesteś ze mną że mnie prowadziż dobrymi ścieszkami ze mnie stwrzyłeś na świecie który stwożył bóg wierze że zawsze będziesz ze mną i że nigdy mnie nie opóścisz dlatego postanowiłam się poprawić i zawsze iść twoimi drogami postanowiłam cie nie ignorować dltego zawsze będę sie modlić i pomagać bliznim. Bardzo dziękuję ci że mnie stwożyłeś!!!!!!!!!!
2009-12-02T15:58:23+01:00
Dzięki Ci Boże za to że mogę żyć i za to że codziennie mogę Cie głosić ludziom. Chciałbym Ci podziękować za wszystkich ludzi, a najbardziej za tych którzy są moimi wrogami, ponieważ wiem że są stworzeni na Twoje podobieństwo. Dziękuje za to wszystko co mnie w życiu spotkało dobrego.