Odpowiedzi

2009-12-02T15:38:38+01:00
Tam było trzeba zaznaczyć

indianer, fotografiert, tanzen, hören musik, discjockey, drei, karten :) ;)
powodzonka
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:46:59+01:00
To trzeba było przekreślić nie które :D
Ja przekreśliłem Lego,trinkt Kaffee,essen Hamburger,spielen karten,Computer Spile,fünf,Schach
Wiem że mam to dobrze ponieważ sprawdzała to pani :)
3 3 3
2009-12-02T16:24:27+01:00
1. Indianer
2. fotografiert
3. tanzen
4. hóren Musik
5. Disjockey
6 drei
7 Karten

napisałm ci tę poprawne nie te do skreślenia :]
1 5 1