Odpowiedzi

2009-12-03T13:31:01+01:00
Obraz pt. Góra Świętej Wiktorii namalował Paul Cezanne.
Na pierwszym planie widnieje ogromna góra, na tle błękitnego nieba. Na drugim planie widoczne są drzewa, krzewy oraz trawy, można także zauważyć różne, kolorowe budowle.
Podoba mi się ten obraz, ponieważ malarz bardzo dobrze dobrał barwy.


104 3 104
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T13:41:12+01:00
W tle widać niebo, które jest jasnoniebieskie. Mogło by to oznaczać, że dzień jest pogodny. Na pierwszym planie możemy dostrzec góry, które zdają się być wysokie, aż pod same niebo. Do pasma wiedzie ścieżka, którą otaczają drzewa. Na łąkach, trawach stoją domy. Wszystkie mają żółte mury. Dachy większość pomarańczowo-czerwone. Jeden jest niebieski. Krajobraz ułatwia nam takie odczucie jakbyśmy tam byli.
86 4 86