Hej na jutro mam napisać podanie ;( na temat:

Napisz podanie do wójta gminy Aleksandrów w którym zwrócisz się o prośbę o wybudowaniu schroniska dla bezdomnych zwierząt .

proszę to jest na ocene sensowne rozwiązanie musi być:/
napiszcie tak jak to podanie ma wyglądać słownicctwo takie jak się stosuje.

Dzięki z góry..! ;]

3

Odpowiedzi

2009-12-02T15:01:57+01:00

Podanie
Zwracam się z uprzejmą prośbą do wójta gminy Aleksandrów o wybudowanie schorniska dla bezdomnych zwierząt. Po wsi często chodzą psy, które stwarzają zagrożenie dla dzieci wracających ze szkoły, bądź idące do niej. W ostatnich dniach zdarzył się wypadek, w którym pies niemal pogryzł chłopca idącego po zakupy do sklepu, naszczęście do tego wypadku nie doszło ,ponieważ pomógł mu się uwolnić od tego psa pan w podeszłym wieku. Dzieci boją sie spacerować po wsi, związku z tym bardzo proszę o rozpatrzeniem mojej prośby.
np. Anna Nowak


Ps. może być coś takiego bo nic innego mi do głowy nie przychodzi ;/
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:14:03+01:00
Imie nazwisko 2.12.2009r
adres Kraków
nr tel ( to ma być w lewym górnym rogu) prawy górny róg
Gmina Aleskandrów
i jakiś tam adres
i tel
( pod datą i danymi w prawym górnym
Szanowni Państwo
Zwracam się z uprzejmą prośba o wybudowanie schroniska dla bezdomnych zwierząt.
Prośbe swą motywuję tym, że zbliża się zima. Wiele zwierząt może zginąć z tego powodu. Moga zamarznąć albo umrzeć z głodu. Myśle tęż ze to przedsięwzięcie może przynieść korzyści dla gminy. W ten sposób zaprzestaniemy ciągłych skarg do urzędy, żeby usunąć wałęsające się zwierzęta.
Możemy w tym schronisku otworzyć punkt wolontariatu. I dzięki temu młodzież będzie miała sensowne zajęcie.
Bardzo prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Z poważaniem
(twój czytelny podpis)
po prawej stronie

załaczniki:
- podpisy osób popierających tę inicjatywe
- zdjęcia zwierząt które sie pałęsają po ukicach naszego miasta
5 3 5
2009-12-02T15:17:27+01:00
W załączniku masz wszystko co i gdzie ma się znaleźć oraz przykład podania.

W górnym lewym rogu ma się znaleźć informacja o nadawcy,w górnym prawym rogu ma być miejscowość i data

W pierwszym akapicie podania ma być krótka treść-prośba
W drugim akapicie musi być motywacja, czyli dlaczego coś chcemy
Trzeciego akapitu nie musi być (to zależy od nas jak zdecydujemy). W tym akapicie może by np.:
,,proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej sprawy''.
3 3 3