W imieniu króla napisz zawiadomienie dla mieszkańców Krakowa o wyjezdzie na chrzciny chłopskiego dziecka wykorzystaj te zdania
z radością obwieszczam,że........
z przyjemnością zawiadamiam o...........
i bardzo proszę o archaizmy[słowa staropolskie]
4,5 zdań można więcej ale nie mniej !!!
musi zawierać gdzie to sie odbedzie,kiedy ,kto zazawiadamia, gdzie i data zmyslona ale rok 1364
OCZYWIŚCIE WYBIORĘ NAJ... !!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:42:00+01:00
Zawiadomienie
Z przijemnością ogłaszam że odbędą się chrzciny chłopskiego dziecka.
Odbędzie sio łono w czwartek 13.09.1364r.Godzina 11.00.W kościele krakowskim.Prosza wszistkich o przibycie.
Wosz Król
6 1 6
2009-12-02T19:46:26+01:00
Przynuka
Z radością oświadczam ,iż w naszyj mieście urodziło sie dziecie chłopa. Ochrzczenie dziecka odbędzie się łono dn.24.06.1364 r. Chrzciny bedą w kościele Trójcy Swiętej o godzinie 12.00. Uczta odbydzię się w chacie barokowej.
Bedzie na okryty rekreacyja .Wszystkich zainteresowanych zapraszamy.

I taki mini słownik...xD :
Przynuka - zaproszenie,
okryty - liczna,
rekreacyja - zabawa

Myślę ,że się przyda... ;))
pzdr.
7 4 7