Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:05:01+01:00
Marzenia są czymś wyjątkowym. Dają siłę i chęci do życia. Dzięki nim wierzymy w "lepsze jutro". Dzięki nim, życie nabiera barw i nie jest nudne. Każdy marzy o pięknym domu, rodzinie, dobrze płatnej pracy. Choć nie zawsze się spełniają się nasze oczekiwania, ich urok polega właśnie na tym, że dają cień nadziei.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T15:05:46+01:00
Jezeli to cos ,takiego nietypowego ,czego człowiek nie morze dostac,posiadac zostaje mu tylko marzyc.W marzeniech spełniają sie najskrytrze marzenia,czasami nawet takie że są nierealne.Jednak marzenia nie wszystkie ale sie spełniaja,to oznacza że trzeba bardzo wierzyc w cos i dązyc do tego żeby sie speniło.
2009-12-02T15:07:00+01:00
Myślę,że warto wierzyć w marzenia,ponieważ myśląc w ten sposób niczego nie tracimy,a oprócz tego jest to bardzo korzystne. Dzięki takiej wierze myślimy pozytywnie,poprawia nam to humor i jest ona swego rodzaju nauką.Dzięki wierze w spełnienie marzeń możemy się wielu rzeczy dowiedzieć,wiele spraw może wydać się nam banalnie proste i do zrealizowania.Marzenia są również pewną ucieczką od szarej i codziennej rzeczywistości.Są oderwaniem od problemów i męczących spraw.