Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T14:58:47+01:00
Http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,1974575.html

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:03:39+01:00
( Al Kaida (Baza).
( IRA (Irlandzka Armia Republikańska)
ETA (Kraj Basków i Wolność)
( RAF. Frakcja Czerwonej Armi
( Włoskie Czerwone Brygady
( Francuski FLNC (Front Wyzwolenia Korsyki)
Organizacja Wyzwolenia Palestyny
( Hamas, czyli "Zapał",
Egipskie Bractwo Muzułmańskie
Tamilskie Tygrysy
Kolumbijskie M-19 i Ludowe Siły Wyzwolenia
Świetlisty Szlak
1 5 1
2009-12-02T15:09:48+01:00
Są to organizacje :
Organizacja Abu Nidala
Brygada Męczenników Al-Aksa
Grupa Abu Sajaf
Al-Kaida
Zbrojna Grupa Islamska
ETA
Grupa Islamska
Hamas
Hezbollah
Japońska Armia Czerwona
Al Dżihad
Prawdziwa IRA
Palestyński Dżihad Islamski
Front Wyzwolenia Palestyny
Aum Najwyższa Prawda
Dżemaja Islamija
Świetlisty Szlak
Czerwona Brygada
RAF
Tamilski Tygrysy
to juz tyle mam nadzjeje że wystarczy siemka
1 5 1