Odpowiedzi

2009-12-02T15:21:40+01:00
Ewangelię możemy głosi zawsze i wszedzie.Możemy o nim opowiada ludziom ktorzy go nie znają.Oni z ciekawości będą się starali dowiedzie o nim więcej.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:50:18+01:00
Możemy przyczynić się do rozpowszechniania ewangelii dając dobry, chrześcijański przykład innym ludziom. Powinniśmy pokazywać im nasze miłosierdzie, robić dobre uczynki.
1 5 1
2009-12-02T17:31:08+01:00
Ewangelię można rozpowszechnić poprzez publiczne ogłaszanie jej w miejscu gdzie znajduje się duża grupa osób ...
1 1 1