Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:06:03+01:00
Przen. - przenośny
przestarz. przestarzały
rzad. - rzadki
przysł. - przysłowie

ale mowie nie jestem pewien na 100% ;p
1 5 1
2009-12-02T15:06:50+01:00
Przen. przenośnie
przestarz. Przestarzałe
rzad. rzadkie
przysł. przysłówek

http://wiki.wolnepodreczniki.pl/Lektury:Skr%C3%B3ty_og%C3%B3lne
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T15:09:33+01:00
Przen. - przenośny
przestarz. przestarzały
rzad. - rzadki
przysł. - przysłowie
chyba tak