Odpowiedzi

2009-12-02T15:08:12+01:00
Trzeba zawsze pamietac aby zawsze wlewa kwas do wody a nie wode do kwasu, poniewaz kwas jest zracy, moze spowodowac poparzenia
2009-12-02T15:09:37+01:00
Przede wszystkim strój ochronny na ciało ponieważ niektore sa zrace , maski na twarz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:11:26+01:00
Jest takie powiedzenie: "Zapamiętaj chemiku młody, wlewaj zawsze kwas do wody", czyli nie powinniśmy wlewać wody do kwasu, ponieważ spowoduje to rozprysk wrzącej wody z kwasem. Dla szczegolnie żrących kwasów najlepiej też założyć okulary ochronne i używać rękawiczek.