Odpowiedzi

2009-12-02T15:09:53+01:00
X - kredyt
56% z x=39 200zł
56/100 *x=39 200zł
x=70 000zł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:10:44+01:00
56% - 39200zł/:56
1% - 700zł/*100
100%-70000zł

Stolarz wziął kredyt na 70 000zł.

Doliczając odsetki, musiał spłacić:
70000zł+39200zł=109 200zł

pozdrawiam :)
2009-12-02T15:16:36+01:00
K= x
p = 56%
t= 1rok
d = 39200zł

d= k*p*t : 100
39200 = x * 56*1
----------- = x*56 :100
100
x * 56:100 = 39200
x * 56= 39200 * 100
x*56 = 3920000
x = 3920000 : 56
x = 70000zł

Kredyt wynosił 70000zł