DO ROZWIĄZANIA MAM DWA ZADANIA:

Zadanie 1.
Wskaż liczbę, która:

a) jest większa od 4,2 ale mniejsza od 4,3
b) jest większa od od -2,13 ale mniejsza ok -2,12
c) jest większa ok -6,725 ale mniejsza od -6,724

Te liczby oczywiście są dowolne !!


Zadanie 2.
Z podanych planet Układu Słonecznego przyporządkuj pasujące do nich temperatury.

a) wypisz planety o stałej ujemnej temperaturze .
b) na której planecie jest najzimniej ?
c) która planeta jest najcieplejsza ?

A oto te planety ( temperatury podane są w stopniach Celcjusza )
Merkury: od -180 do +430
Wenus: +465
Ziemia: od -75 do +55
Mars: od -120 do +25
Jowisz: -150
Saturn: -180
Uran: -210
Neptun: -210

Proszę o rozwiązanie zadań ... :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:12:27+01:00
1 a) jest większa od 4,2 ale mniejsza od 4,3 jest to liczba np. 4,25
b) jest większa od od -2,13 ale mniejsza ok -2,12 jest to liczba np. -2,121
c) jest większa ok -6,725 ale mniejsza od -6,724 jest to liczba np. -6,7241

2 a) wypisz planety o stałej ujemnej temperaturze:
Jowisz: -150
Saturn: -180
Uran: -210
Neptun: -210
b) na której planecie jest najzimniej ? na neptunie oraz na Uranie
c) która planeta jest najcieplejsza ? Wenus
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T15:12:31+01:00
Zad.1
a) 4,25
b) - 2,125
c) - 6,7255

Zad.2
a) Neptun Uran Saturn Jowisz
b) Uran i Neptun
c) Wenus
1 4 1
2009-12-02T15:16:25+01:00
1
a)4,25
b)2,125
c)6,7241
2
a)
Jowisz
Saturn
Uran
Neptun
b)
Uran lub Neptun (dowolnie)
c)
Wenus
2 4 2