Dokończ zdania
Najświętsza Maria Panna jest Matką ............. ponieważ urodziła i wychowała ................który jest.............i człowiekiem . Pan Jezus ma Matkę a nie ma Ojca , ponieważ poczęła Go Maryja bez udziału męża mocą .............
Za Boskie Macierzyństwo Maryi oddajemy Jej .......
Czcimy to szczególnie ...................w Uroczystość .............................
Przez objawienie nam prawdy o Boskim Macierzyństwie Maryi Bóg wzywa nas byśmy mieli szacunek dla..................................

PROSZE POMOZCI

3

Odpowiedzi

2009-12-02T15:15:52+01:00
Najświętsza Maria Panna jest Matką Bożą, ponieważ urodziła i wychowała Jezusa, który jest Bogiem i człowiekiem. Pan jezus ma Matkę a nie ma Ojca, ponieważ poczęła Go Maryja bez udziału męża za mocą Ducha Świętego.Za Boskie Macierzyństwo Maryi oddajemy Jej cześć. Czcimy to szczególnie (nie wiem) w Uroczystość NMP Matki Kościoła. Przez objawienie nam prawdy o Boskim Macierzyństwie Maryi Bóg wzywa nas byśmy mieli szacunek dla mamy.

Raczej częściowo jest źle ;/ Ale część jest dobrze :))
1 5 1
2009-12-02T15:21:07+01:00
Najświętsza Maria Panna jest Matką Boską ponieważ urodziła i wychowała Jezusa który jest Bogiem i człowiekiem . Pan Jezus ma Matkę a nie ma Ojca , ponieważ poczęła Go Maryja bez udziału męża mocą Ducha Świętego
Za Boskie Macierzyństwo Maryi oddajemy Jej cześć.
Czcimy to szczególnie 15 VIII w Uroczystość Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny.
Przez objawienie nam prawdy o Boskim Macierzyństwie Maryi Bóg wzywa nas byśmy mieli szacunek dla kobiet i macierzyństwa.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:22:12+01:00
Najświętsza Maria Panna jest Matką BOŻĄ ponieważ urodziła i wychowała JEZUSA który jest BOGIEM i człowiekiem . Pan Jezus ma Matkę a nie ma Ojca , ponieważ poczęła Go Maryja bez udziału męża mocą DUCHA ŚWIĘTEGO.
Za Boskie Macierzyństwo Maryi oddajemy Jej CHOŁD.
Czcimy to szczególnie 15 SIERPNIA w Uroczystość NIEPOKALANEGO POCZĘCIA NMP.
Przez objawienie nam prawdy o Boskim Macierzyństwie Maryi Bóg wzywa nas byśmy mieli szacunek dla SWYCH MATEK.
1 5 1