Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:24:24+01:00
Tak, ponieważ
1. Pokazuje nam jak mamy zachowywać sie wobec innych.
2.Uczy nas odpowiedniego słownictwa.
3.Pokazuje nam jak rozwiązywać niektóre problemy.
4.Ucząc się zdobywamy nową wiedzę.
1 5 1
2009-12-02T15:25:50+01:00
Tak. Szkoła kształtuje w uczniach cechy przedstawicieli społeczeństwa, ponieważ uczy nas:
- słuchać wypowiedzi innych
- posłuszeństwa
-odpowiedzialności
-szanowania rówieśników i ludzi starszych
2 5 2