Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:58:27+01:00
Ks. Jerzy Popiełuszko może być nazwany męczennikiem za wiarę, ponieważ podczas komunizmu wspierał swoją modlitwą wszystkich Polaków. Gdy nauczał ludzi, gdy głosił kazania był prześladowany przez SBków. Był wielkim Polakiem, który miał wielki wpływ na uwolnienie kraju od komunizmu. Jego wiara w Boga pomogła w odzyskaniu wolności polaków.Mimo iż był bity, nie zwątpił w Boga.
Pracował w pierwszym związku zawodowym w polsce ( Solidarność). Oskarżano go o fanatyzm religijny, a on głosił słowo Boga. Możemy go więc nazwać męczennikiem za wiarę, ponieważ za wiare był prześladowany i zamordowany.



Mam nadzieję że pomogłem.
5 3 5
2009-12-02T16:57:51+01:00
Może być nazywany męczennikiem, ponieważ umarl za wiarę. nie bała się wyglaszac swojego zdania w czasach komunizmu. mówił odważne kazania więdzą ze na mszy znajdują się funkconariusze sb. wielokrotnie był śledzony tylko dlatego ze mowił to co chciał do wiernych. nikt mu nie narzucal jak ma żyć. ludzie uważali go za swojego mentora. zostal zamordowany przez funkcjonariuszy sb. okoloczności w jakich zginął nie są do końca jasne.
1 1 1
2009-12-02T17:27:36+01:00
1,ksiądz Popiełuszko był wierny Jezusowi pomimo stanu wojennego.
2,Potrafił wiernych w tym czasie zwrócić do Boga.
3, Był przyjacielem wielu ludzi.
4, pomagał ludziom rozdając pokarm i rzeczy potrzebne, oddał nawet swoje buty.
5, Był wierny zawsze Bogu.
6, Stawiał czoła różnym przeciwnością losu.
7, nie tracił wiary choć go zastraszano.
8, Odprawił znaną mszę w kopalni. .........( nie pamiętam nazwy)
9. zamordowany za wiarę.
2 3 2