Odpowiedzi

2009-12-02T15:24:43+01:00
Zdrowaś Maroi otocz naszych kapłanów szczegulną opieką.Amen
2 3 2
2009-12-02T15:53:45+01:00
W imię ojca i syna i ducza św amen
Boże ty jestes zbawieniem spraw aby kapłani stali się prawdziwymi przewodnikami w drodze do ciebie.Daj im siłe która pozwoli na prowadzenie luduw świata do królestwa niebieskiego.Amen
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T17:27:34+01:00
O Jezu, Odwieczny Arcykapłanie, Boski Ofiarniku, który w niezrównanym porywie miłości dla ludzi, Twych braci, sprawiłeś, że chrześcijańskie kapłaństwo wytrysnęło z Boskiego Serca Twego, nie przestawaj wlewać w Twych kapłanów ożywczych strumieni Twej nieskończonej miłości.
1 5 1