Siema mam takie 2 zadania:

Napisz ogłoszenia na podane tematy. Pamiętaj o wszystkich niezbędnych elementach;zastanów się kto jest nadawcą ogłoszenia. Zamieść dodatkowe informacje:

Tematy:
1) Z okazji Świąt Bożego Narodzenia w szkole odędzie się aukcja obrazów namalowanych przez uczniów. Dochód zostanie przeznaczony na... (wymyśl cel)

2) W imieniu króla Artura napisz ogłoszenie o mającym się odbyć zaprzysiężeniu nowych rycerzy Okrągłego Stołu. Uwzględnij jeszcze co najmniej jedną informację, którą powinni znać uczestnicy tej uroczystości.

Błagam pomóżcie. Potrzebne na jutro :(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:27:00+01:00
1)
OGŁOSZENIE
Dyrekcja oraz grono pedagogiczne ma zaszczyt zaprosić wszystkich zainteresowanych sztuką na aukcję obrazów namalowanych przez uczniów, która odbędzie się dnia 16 grudnia 2009r. o godzinie 15.00 w Zespole Szkół Ogolnokształcących przy ulicy Poniatowicza 4. Dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na Rodzinny Dom Dziecka w Lublinie.

2)
Ogłoszenie
Król Artur pragnie zaprosić wszystkich poddanych na mający odbyć się 16 grudnia 2009 zaprzysiężeniu nowych rycerzy Okrągłego Stołu. Uroczystość odbędzie się o godzinie 16.00 na placu głównym. Wszyscy przybyci zostaną obdarowaniu zestawem ceramiki.
8 5 8
2009-12-02T15:32:33+01:00
Dnia 23 grudnia odbędzie sie aukcja obrazów namalowanych przez uczniów z okazji Świąt Bożego Narodzenia.Chętnych zapraszamy do Gimnazjum nr 1 w Kwidzynie o godz.16:00. Dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne oraz dla dzieci z domów dziecka. Serdecznie Zapraszamy!!!!

Samorząd Uczniowski
5 4 5