Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:34:11+01:00
Walczyć z wiatrakami - walka bezsensowna, bez szans na powodzenie; walka z czymś urojonym, nieistniejącym

mieć duszę na ramieniu - bać się, być przestraszonym

wypić kielich goryczy - przykrość,cierpienie; coś trudnego, bolesnego

dzika bestia - ( nie mam )

obraza majestatu - ( nie mam )

mówić jak ślepy o kolorach - ( nie mam )

spuścić ogon - (nie mam)

dać komu wolną rękę - pozostawić komuś swobodne działania

każdy medal ma dwie strony - ( nie mam )


Mam nadzieję że troche pomogłam :D


15 3 15
2009-12-02T15:37:12+01:00
Mówic jak ślepy o kolorach- mówic coś bez sensu,mówic coś nie wiedząc o tym
spuścic ogon-byc smutnym
karzdy medal ma dwie strony - każdyjest dobry i zły
dac komuś wolną rękę - kazac komuś robic co chce
wypic kielich goryczy - byc rozgoryczonym, złym na cały świat
9 4 9