Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:32:11+01:00
1.
a) miłość
-miłosny
-miłości
-miłością
-miłościwy
-miły
-miłować
-umiłować
-miłostka
-miłośnik

b)
śmierć
-śmiertelny
-śmiercionośny
-śmiercią
-śmiertelny
-śmiertelnik

2.
a)miłość
-afekt
-amor
-czułość
-eros
-namiętność
-uczucie

b)śmierć
-kostucha
-mroczny żniwiarz
-sen wieczny
-zejście
-zgon

3.
a)miłość
-umierać z miłości
-miłość platoniczna
-miłość własna
-miłość bliźniego
-na miłośćboską
-dowód miłości
-nieszczęśliwa miłość
-miłość francuska

b)śmierć
-czarna śmierć
-biała śmierć
-śmierć na chorągwi
-być panem czyjegoś życia i śmierci
-blady jak śmierć
-igrać ze śmiercią
-trzy ćwierci do śmierci
-raz kozie śmierć
-spojrzeć śmierci w oczy
-kwestia życia i śmierci
-na śmierć i życie
-prędzej bym się śmierci spodziewał
-ciebie to po śmierć posłać
-zamartwiać się na śmierć
-zapomnieć o czymś na śmierć
-taniec śmierci
-spirala śmierci
-zakręt śmierci

liczę na najlepszą :P
pozdrawiam :)
6 4 6
2009-12-02T15:40:29+01:00
Miłość -miłostka
śmierć śmiercionośna śmiertelna
smierc-zaglada
milosc-zauroczenie
3 1 3