Odpowiedzi

2009-12-02T15:28:16+01:00
A może zrób Św.Mikołaja lecącego na saniach wraz z reniferami :)
1 5 1
2009-12-02T15:28:30+01:00
Bibuła, papier kolorowy , klej magic kredki farby
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:30:21+01:00
Ja ostanio te| to mialam
jak jest mulina to ja ja pocielam na talie paski i z nich zrobilam sniezynki bardzo fajnie to wygladal i bylo przyjemne w dotyku....

albo po|esz wyrysowan choinke w rogu olowkiem a potem ja zrobic z takich nitek ktorymi sie ozdabia bukiety

kamyczki na dno akwarium mozesz poprzyklejac i u gory napisac wesolych swiat

na srodku przykleic kawalek papieru jako bombke a na niej klejem zrobic kratke a na koniec posypac brokatem
2 1 2