Odpowiedzi

  • jak
  • Rozwiązujący
2009-12-02T15:40:06+01:00
Strój zimowy jest dośc gruby, gdyz jest zimno.Nosimy czapki , szaliki i rękawiczki.Kurtka i kozaki sa bardzo ważne.Zimą gdy nie ubierzemy sie ciepło, mozemy sie rozchorowac.Zalety-Mozemy ubrac sie ładnie.Nosimy kożuszki, jest nam cieplo i mozemy sie bawic na sniegu.Wady-nieraz jest nam w czyms nie wygodnie,Nieraz jet cos za duze.Czasem w takim grubym ubraniu ciezko jest sie poruszac, lub biegac.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:55:20+01:00
CZAPKA: chroni głowę,uszy przed zimnem ,może być gruba lub cieńka.W przypadku cieńkiej np. kapelusz nie zasłania do końca głowy i ciepło ucieka.
Jeśli jednak mówimy o grubej,najlepiej mieć taką bo jest mniejsze podobieństwo do zachorowania.
NALUSZNIKI: jak sugeruje nazwa nałuż na uszy mniej więcej czyli tylko zasłania uszy,a nie głowe jeśli będzie się nosić same to najprawdo podobniej się przeeziębić można.
SZALIK:długi lub krótki,owija się szyję,lepiej mieć nie za krótki,bo może całej szyji nie zakryć.
RĘKAWICZKI:chronią przed zimnę rąk tak jak naluszniki mają podobną nazwe do tego jak sie to u zywa.czyli mniej wiecej od reki. kiedy jednak sie pomocza sa mokre i strasznie zimno w rece.
spodnie:dlubie najlepiej jeszcze po spod zalozyc rajstopy,leginsy,kalesony w zaleznosci czy sie jest chlopakiem czy dziewczyną.kiedy wejdziemy do jakiegos glebokiego sniegu tak jak rekawiczki pomocza sie i bedzie nam zimno lecz jesli bedziemy mieli cos pod spodem to nie.
skarpety; najlepiej zalozyc grube by chronily przed przemoknietymi bytami itd...
buty:najlepiej zimowe z podszywanym futerkiem pod spod .
kurtka ale pod to podkooszulek,bluzka z dlugim rekawem,sweter lub bluza i do piero futerko albo kurtka oraz dla ochrony jeszcze mozna zalozyc kamizelke



wystarczy mam nadzieje ze pomoglam :P
2 4 2