Odpowiedzi

2009-12-02T15:39:45+01:00
Celina: 70 autografów

Ania: o 40% mniej niż Celina czyli
100%-40%=60%=0,6
0,6*70=42

Basia: Ania ma od niej o 40% więcej tak więc więc:
140% - 42
100% - x

140*x=100*42
140x=4200/:140
x=30

Odp: Ania ma 42 autografy, a Basia ma 30.

liczę na najlepszą:P
pozdrawiam:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:51:13+01:00
Ania-1,4x=0,6*70
Basia-x
Celina-70
0,6*70=1,4x
1,4x=42/:1,4
x=30
Odp.:Basia ma 30 autografów, a Ania 42.

Jak możesz to uznaj za najlepszą.Proszę:)
1 4 1