Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:36:56+01:00
1 stopien - 4 minuty

24-14 = 10 stopni

10*4 = 40 minut
2009-12-02T15:37:59+01:00
2009-12-02T16:10:22+01:00
Nie wiem czy te punkty leżą na tej samej półkuli,więc zrobie to dwoma sposobami . tak jak by leżaly na tej samej półkuli i tak jak by nie leżały na tej samej półkuli

24+14=38
4 min*38=152 czyli 2 godziny 53 min (co do minut to nie jestem pewna musisz sama obliczyc)


24-14=10
4 min*10 = 40 minut