Więc tak. Zacznę od tego, że do uzyskania jest 50 pkt.
A zadanie jest takie, aby ułożyć jakieś zagadki, quizy, zadania związane ze ŚWIĘTAMI lub MIKOŁAJKAMI. (potrzebne na mikołajki klasowe^^ - PILNIE!)
Czekam tylko dziś, na rozwinięte i ciekawe odpowiedzi !!

2

Odpowiedzi

2009-12-02T16:04:44+01:00
Kto to w czerwony twarzowym na mrozie pędzi dać nam prezenty-MIKOŁAJ
Siwą brodę ma i prezenty zawsze da
zwyczaj strojenia choinki wziął się z -Niemiec
Gdzie mieszka święty Mikołaj-Laponia
Kim był prawdziwy święty mikołaj - biskupem
Jak nazywał się renifer Mikołaja z czerwonym nosem

a zabawy to np. zawiązujemy komuś oczy wybieramy 3 osoby a ona musi określić najlepiej udającą Mikołaja i powiedzieć kto ta osobę udawał
więcej pomysłów nie mam
*powodzenia w organizacji mikołajków
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:30:59+01:00
1. Krzyzówka

hasło to :Mikołajki
a) nie mam pomyslu

b) Co ubieramy corocznie na święta Bożego Narodzenia - choinka

c)Cego patronem był niegdyś Mikołaj ... patronem wędrownych - kupców

d)Kraj pochodzenia Mikołaja - Laponia

e)Jak nazywa sie żona Mikołaja ? -mikolajowa ; ) ;)

f)Jak nazywa się obrzędy sprawoawane w Grudniu - roraty

g)Kto w nocy daje nam prezenty ? - mikołaj

h)Co wkłada sie symbolicznie pod obrus podczas Bożego Narodzenia ? - sianko

i)Z kąd pochodzi tradycja ubierania choinki - Niemcy

2. Najciekawszy wiersz o mikołaju.
3. Piosenki o Mikołaju
4. Zrobic przedstawienie krotkie ( np. jeden chlopak przebiera sie za mikołaja, a dwie dziewczyny za elfy albo renifery i przychodzicie do klasy i pytacie kto byl grzeczny w tym roku i ci co sie przyznja dostaja lizaki a ci co nie to rózgi, np. cukirka malego )
5. Konkur np. aby narysować mikołaja,
6. Narysować choinke i każda osoba z klasy dorysowuje po 1 części na niej



Więcej pomysłów nie mam , zycze miłych Mikołajek ; );)