Odpowiedzi

2009-12-02T15:43:24+01:00
A) świnie, kury, krowy
b) owce
c) byki (mam tu na myśli rodea)
d)psy, konie, koty
e)swięte Krowy w Indiach,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:45:01+01:00
A)
-świnia
-krowa
-kura
-indyk
-gęś
-ciele
-dzik

b)
-owca
-lis

c)
-koń
-pies(wyścig psów)
-byki

d)
-psy
-małpy
-koty
-ptaki

e)
-krowa(święta :D)
-kot

liczę na najlepszą :P
pozdrawiam :)
2009-12-02T15:45:40+01:00
A więc tak ;
;*
a]ryby,psy,krowy,świnie:] *
b]misie polarne,moze być np.węże .. wiesz co głównie ubrania zrobione są ze sztucznych organów :]
c] y.?
d]y.?
e] no to chyba bd. wąż ..?**