Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:47:02+01:00
Liberum veto! - Nie zgadzam się!
To hasło mógł rzucić każdy! Niekoniecznie czyniąc dobrze dla kraju. Ta osoba mogła zostać przekupiona i czynić nie dobrze względem polskiego państwa.
2009-12-02T15:47:51+01:00
Liberum veto było dobre i złe.Złe było pod ty skutkiem gdy jakiś szlachcic był zagrożony to zrywał zasadę liberum veto.Ale także nie można było dojść do porozumienia bo można było zerwać to konferencje liberum veto.