Odpowiedzi

2009-12-02T15:51:57+01:00
A)0,16 razy 16=2,56
b)0,7 razy 8000=5600
c)2/3 razy 234=154,44
d)16,55 razy 8,5=140,675
e)1,442 razy 9=12,978
f)0,333 razy 6=1,998
3 3 3
2009-12-02T15:54:25+01:00
A) 16% liczby 16
16%*16=0,16*16=2,56

b) 0,7 liczby 8000
0,7*8000=5600

c) ⅔ % liczby 234
⅔%*234=0,01*⅔*234=1/100*2/3*234=2/300*234=1,56

d) 16,55 liczby 8½
16,55*8½=16,55*8,5=140,675

e) 144,2% liczby 9
144,2%*9=1,442*9=12,978

f) 33¹/₃% liczby 6
33¹/₃%*6=⅓*6=2
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:56:27+01:00
A) 16% liczby 16= 0,16*16= 2,56
b) 0,7 liczby 8000(jeśli chodzi o procent)= 0,007*8000= 56, a jeśli o ułamek to 0,7*8000= 5600
c) ⅔ % liczby 234= 2/300*234= 1,56
d) 16,55 liczby 8½(jeśli chodzi o procent)= 0,1655*8,5= 1,40675, a jeśli chodzi o ułamek to 16,55*8,5= 140,675
e) 144,2% liczby 9= 1,442*9= 12,978
f) 33¹/₃% liczby 6= 1/3*6=2

Pozdrawiam
10 4 10