Odpowiedzi

2009-12-02T15:50:50+01:00
128cm² - P
P = a²
√128(pierwiastek ze 128)
√128 ≈ 11,31
d = a√2
d=11,31√2
2009-12-02T15:51:54+01:00
A²=128cm²
a=√128cm
a=8√2cm
d - przekatna kwadratu
d=a√2
d=8√2*√2
d=16cm

Odp:Przekatna kwaratu wynosi 16cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:08:47+01:00
P=128cm²
P=a²
128=a²/√
√128=a
√64*2=a(liczbę 128 można rozłożyć jako 64*2)
a=8√2
d-przekątna
d=a√2
d=8√2*√2
d=8√4
d=8*2
d=16