Odpowiedzi

2009-12-02T15:53:48+01:00
7,2g*4+7,2g=36g
540g:36g=15
Odp.Słoik miodu wystarcza na 15 dni
2009-12-02T15:56:15+01:00
1 + 4 = 5 (tyle łyżeczek miodu używa codziennie małżeństwo)
5 * 7,2g = 36g (tyle gramów miodu dziennie używa małżeństwo)
540g (masa miodu w słoiku) / 36g = 15

Słoik zawierający 540g miodu wystarczy im na 15 dni.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T15:59:36+01:00
7,2g*4=28,8g 28,8g+ 7,2g=36g 540:36=15
odp. Starczy im słoik na 15 dni.