Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-06-30T11:46:50+02:00
- polityka rabunkowa
- zmniejszenie liczebności armii
-żołnierze fanatycznie wierni swoim dowódcą
-wewnętrzne walki pomiędzy możnymi Rzymianami
-bunty przeciw senatowi młodych, ambitnych dowódców
-pakty pomiędzy wodzami wojsk, wymierzone przeciw senatowi
6 4 6
2010-06-30T12:06:52+02:00
-Powiększanie majątków bogatych kosztem biednych,
-Korupcja polityczna,
-Rywalizacja pomiędzy Gajuszem Mariuszem, a Lucjuszem Korneliuszem(doprowadziłą do wojny domowej),
-Brak reform ustrojowych,
-Nadmierny rozrost terytorialny (problem z zarządzaniem),
-Rosła ilość obywateli (trudno było ich utrzymać),
-Powstanie proletariatu,
-Armia walczyła dla swoich wodzów, a nie dla społeczeństwa.
5 4 5