Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T15:58:53+01:00
1. Mama wbijała mi do głowy zasady dobrego wychowania.
2.W domu było zimno jak w psiarni.
3.O tym zdarzeniu mama nie chciała mówić, milczała jak grób.
4.Ta przykra wiadomość nie chciała mi przejść przez gardło.
5.Na widok myszy strach chwyta ją za gardło.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:00:35+01:00
Moją piętą Achillesa jest matematyka.
Mateusz bardzo chciał spróbować jak smakuje papieros, bo nęcił go ten zakazany owoc.
Wystawiłem swój stary samochód z garażu i z aptekarską dokładnością zabrałem się do jego wyczyszczenia.
Do zajęć manualnych mam dwie lewe ręce
Od dwóch tygodni siedzieliśmy na walizkach, bo Janek powiedział, że jak tylko załatwi nam pracę, to natychmiast mamy przyjeżdżać do Irlandii.
3 4 3