Opisz swoją ulubioną rzecz.
ma być to miś.
coś takiego:
Moją ulubioną rzeczą jest miś. Dostałam go od koleżanki na urodziny. Miś jest duży, trzyma serce, ma kokardkę, jest biały i śliczny.
Miś ten bardzo mi się podoba.

tylko że na 80 słów:( cos dodać trzeba jeszcze... ewentualnie mozna zmienić przedmiot.. prosze to waznee;((

3

Odpowiedzi

2009-12-02T16:05:40+01:00
Moją ulubioną rzeczą jest pamiętnik.Dostałam go od babaci kiedy miałam 10 lat.Jestem do niego strasznie przywiązana.Jest to rzecz która zna wszytskie moje tajemnice i wiele ze mną przeszła.Mój pamiętnik oklejony jest liśćmi, a zapina się go na kuzik.Jego kartki zrobione są ze starego papieru a od zewnątrz przyozdabia go duża czerwona biedronka w okół której latają kolorowe, lecz malutkie motylki.Wszystko wykonane jest z drewna..Mój dziennik jest niewielkich rozmiarów lecz mieści się w nim wiele słów.Sama ozdobiłam go dużą kokardą i wieloma świecącymi drobnymi naklejkami. Pamiętnik jest wspaniały i jedyny w swoim rodzaju.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:10:40+01:00
My favourite thing is teddy bear. I get it from my friend on my birthay. This teddy is big. He hold red pslush heart. This teddy has also a ribbon. He is white and very cute and nice. I really like that teddy bear. This toy means to me so much becose my old friend gave me it. I hold it in a very save place. I never don't want to loose him. I called him Lolek and even my mum really likes it. He is a part of my childhood
Moją ulubioną rzeczą jest miś. Dostałam go od mojej przyjaciółki na urodziny. Ten miś jest duży. Trzyma czerwone pluszowe serce. Ten miś ma też kokardę. Jest biały, bardzoa słodki i śliczny. Bardzo lubię tego misia. Ta zabawka dużo dla mnie znaczy bo dostałam ją od dobraj przyjaciółki. Trzymam go w bezpiecznym miejscu. Nigdy nie chcę go zgubić. Nazwałam go Lolek(albo jakos inaczej możesz zmienić) i nawet moja mama bardzo go lubi.Ten miś jest częścią mojego dzieciństwa
14 4 14
2009-12-02T16:41:37+01:00
I like so much my teddy bear - Alik. It is so big and white. Alik has a yellow tiny bow.It's so soft and nice, so I like tough my bear. It keeps lovely red hear with "I love you" lettering. Alik is really beautiful and charming. The bear is my birthday present. My friend gave me it on my party. Now my teddy bear sits on my bed and looks through the window. I'll never give my Alik someone else.
3 4 3