Napisz list do prezydenta Stalowej Woli o ochronie przyrody w Stalowej Woli(zachęć go do jakiś czynów,albo żeby np. nie budował budynków)min. 10 zdań(prosiłbym troszkę więcej).W liście masz pisać że ty jesteś mieszkańcem Stalowej Woli i,że w nim mieszkasz(żeby nie napisano: mieszkam w Gdańsku ale martwię się Stalową Wolą.hehe)Proszę szybko!!!!!!
Pozdrawiam i z góry dziękuje!!!

2

Odpowiedzi

2009-12-04T10:24:28+01:00
Panie prezydencie, w imieniu swoim oraz całej miejscowości Stalowa Wola proszę aby nie niszczył Pan przyrody, która każdego z nas otacza.
Nasza miejscowośc jest bardzo piękna, i powinniśmy dbać o jej rozwój.
Przez pańską nierozwagę i innych ludzi możemy pozbawić wiele zwierząt swojego mieszkania.
Celem ochrony przyrody w Polce jest zachowanie różnorodności biologicznej, zapewnienia ciągłości istnienia gatunków i stabilności ekosystemów. Do najwazniejszych powodów, dla których się stosuje ochronę przyrody jest to, że można ją podziwiać, odpocząć, jak równiez jest ona i dla pokoleń.

Cała miejscowość Stalowa Wola.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T16:28:40+01:00
Szanowny Prezydencie
Jestem jednym z mieszkańców Stalowej Woli. Bardzo zaniepokaja mnie wzrost zanieczyszczeń w moim mieście. To samo może napotkać inne miasta. Prośiłbym wielmożnego pana prezydenta o wykonaniu paru zadań które pozwolą nam poprawnie funkconować w przyrodzie. Miendzyinnymi:
- zwiększyć ilość koszy w mieście
- wycinać mniej drzew
- założyć specialne wysypisko śmieci
- wprowadzić możliwość szybkiego przedwarzania odpadów
- wprowadzić surowy zakaz śmiecenia
-wprowadzić kamery w najbardziej zaśmieconych miejscach
- wprowadzić większą gżywną kary
- wprawadzić do każdego sklepu torby ekologizne
- założyć filtry na kominy fabryczne
- nie budować fabryk bliskozazielenionych i pełnych życia obszarów
1 5 1